Stylosofie schrijft

copywriting voor e-mails, brieven en berichten

Stylosofie houdt van goede, persoonlijke communicatie. En dus van copy voor direct marketing en customer service: e-mails, brieven, sms'en, chatbot-copy of reacties op socialemediaposts. Vriendelijk, helder en overtuigend zijn, dat kan in élke boodschap.

De beste e-mails

De beste briefing die je Sofie kan geven, is een briefing voor een e-mails. Want ze boetseert graag de copy voor de e-mail die gelezen wordt door méér ontvangers. Dus wil je e-mail inzetten in je campagne of wil je een automatische e-mailflow opzetten? Stylosofie helpt bij de juiste tekst en vormgeving. Dat deed ze bijvoorbeeld de voorbije jaren met veel plezier voor museumPASSmusées en Klasse.

Welke e-mails wil je sturen? Ook voor je nieuwsbrief
Visual
Visual

De brief die goed voelt

Is een brief wat jouw doelpubliek nodig heeft, voor wat jij wil vertellen? Een goede brief, die bereikt wat hij beoogt, vraagt extra aandacht. Van iemand die snapt en weet hoe de brief moet binnenkomen, zoals Sofie. Zo verstuurden Ringland en Trias onlangs brieven van haar hand naar hun donateurs, met succes.

Wat moet je brief doen?
Visual
Visual

Eervolle vermelding

De brief die de jury van de Gouden Veer charmeerde

In april 2022 kreeg een fondsenwervingsbrief die ik schreef voor Ringland vzw de tweede eervolle vermelding van de jury. "Dankzij een slim gebruik van grafische middelen, wordt er een dialoog opgestart met de lezer. Dat gebeurt doordat er in de loop van de brief vragen gesteld worden die handgeschreven lijken te zijn en die expliciet eventuele twijfels verwoorden, die vervolgens door de schrijver beantwoord worden", volgens de jury. Of: "Dat is verdorie goed gedaan zeg, de brief voor de dromers van Ringland die ik deze week ontving", volgens een ontvanger die enthousiast geld doneerde.

Alle details van deze brief
Visual
Visual